Wiesz, jak wiele możesz dać klientom – naucz się to skutecznie

kmunikować

Osiągnij to, na co inni potrzebują miesięcy – stwórz strategię, która pozwoli Ci działać z pewnością, spokojem i w zgodzie z Twoimi wartościami.

Twój marketing może być prostszy, skuteczniejszy i dawać Ci realne efekty – zacznij już teraz!

Czy znasz te problemy?

Chcesz promować swój biznes lub markę osobistą w mediach społecznościowych.

Wiem, że moja oferta jest świetna, ale nie wiem, jak o niej opowiadać.

Brakuje mi pewności w sprzedaży, nie wiem co jest ważne dla klientów.

Marketing stał się frustrującym obowiązkiem, który nie przynosi efektów.

Wyobraź sobie, że...

Wiesz, jak z dumą opowiadać o swojej ofercie, bo rozumiesz, czego potrzebują klienci.

Bez poczucia chaosu i stresu wiesz, co publikować w social mediach. Masz gotową bazę pomysłów na treści.

Inspirujesz swoich odbiorców do zmiany, o jakiej marzą i dostarczając narzędzia, które pomagają im ją osiągnąć.

Prowadzisz działania marketingowe w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami. Jesteś po prostu sobą.

Znasz swoich klientów i wiesz, jak z nimi rozmawiać. Twoje oferty odpowiadają na ich konkretne potrzeby.

Docierasz do Twoich wymarzonych klientek, które rozumieją Twoją misję i chcą z Tobą pracować.

Czym jest kreatywny warsztat marki?

To współpraca 1:1 oparta o cykl 3 spotkań (1,5 godziny każde), podczas których w centrum jesteś Ty i Twój biznes.

Kreatywny warsztat marki to autorski program, który pomoże Ci spojrzeć na swoją markę z nowej perspektywy, uporządkować działania i znaleźć sposób na to, aby Twój marketing nie tylko działał, ale także sprawiał Ci przyjemność.

To nie jest kolejna sesja coachingowa czy lista zadań do odhaczenia – to konkretne, strategiczne podejście do budowania marki, które uwzględnia Twoje wartości, misję i cele biznesowe.

Zrozumiesz potrzeby swoich klientów

- w sposób, który pomoże Ci dotrzeć do ich emocji, marzeń i wyzwań. Dowiesz się, jak budować komunikaty, które będą przyciągać uwagę i wywoływać reakcje.

Znajdziesz wyróżniki swojej marki

Dowiesz się, co sprawia, że jesteś jedyna w swoim rodzaju na tle konkurencji. Wypracujemy sposób na to, aby Twoja marka przyciągała idealnych klientów i była zapamiętywana.

Zapanujesz nad marketingowym chaosem

Wypracujemy klarowną strategię działań i stworzymy plan publikacji, który pozwoli Ci działać z lekkością i pewnością. Pożegnasz frustrację związaną z tworzeniem treści.

Ułożysz lejek marketingowy

Przeanalizujemy, jak skutecznie prowadzić klienta od pierwszego kontaktu z Twoją marką aż po sprzedaż. Zbudujemy ścieżkę, która zamieni obserwujących w powracających klientów.

Pierwsze warsztaty to podstawa, bo poznamy potrzeby Twoich klientów. To nie są warsztaty, na którym określisz sztampowe rzeczy jak “wiek, płeć i miejsce zamieszkania klienta”. Zajrzymy znacznie głębiej — do emocji i rzeczywistych potrzeb klientów. Podczas tego spotkania znajdziemy również czas na pochylenie się nad Twoją konkurencją.

Jeśli poznasz swoich klientów, już zawsze będziesz wiedzieć, o czym mówić, żeby chcieli Cię słuchać. Jak formułować komunikaty marketingowe, sprzedażowe i oferty, aby do nich trafić.

Drugie warsztaty to czas na analizę tego, kim jest Twoja marka, jaką transformację obiecujesz klientkom i światu oraz, jak ją komunikujesz. Czym wyróżniasz się od konkurencji? Dlaczego klientki mają wybrać Ciebie?

Aby skutecznie sprzedawać i opowiadać o swojej ofercie musisz znać jej wartość i wiedzieć, co zmieni w życiu klienta.

Ostatnie warsztaty dotyczą budowania lejków marketingowych. Zaprojektujemy ścieżkę, która zamienia obserwujących w powracających klientów.

Odbiorcy potrzebują przynajmniej kilku wartościowych kontaktów z Twoją marką, aby zdecydować się na zakup. Możemy zaprojektować ścieżkę klienta, tak aby każdy kolejny kontakt był coraz głębszy i prowadził do lepszego poznania marki, zbudowania zaufania i zakupu.

* Dla efektywnej współpracy potrzebne jest Twoje zaangażowanie. Dzielę się wiedzą i doświadczeniem, a Ty informacjami o swojej marce. Bo nikt nie zna jej lepiej niż Ty.

To nie są warsztaty z szablonu – ich ostateczny kształt i agenda dostosowane są do Twoich indywidualnych potrzeb i wyzwań.

To proces, który opiera się na współpracy, kreatywności i wspólnym wypracowywaniu rozwiązań, które naprawdę działają.

Po zakończeniu programu otrzymasz

Kompletna strategia

Kompletna strategia, która obejmuje m.in. misję, wizję, wyróżniki, ton komunikacji i kluczowe wartości Twojej marki – gotowy dokument do wdrożenia w codziennych działaniach.

Opracowany lejek marketingowy

Opracowane ścieżki, które pomogą Ci skutecznie prowadzić klientki od pierwszego kontaktu z marką do podjęcia decyzji zakupowej.

Narzędzia i workbooki

Narzędzia do analizy Twojej grupy docelowej jej potrzeb, wyzwań, motywacji i oczekiwań, aby Twoja komunikacja była precyzyjna i skuteczna.

Baza skutecznych treści

Propozycja harmonogramu publikacji dopasowanego do Twojej strategii i celów biznesowych, który ułatwi Ci planowanie działań w mediach społecznościowych.

Zobacz, jak wygląda tworzenie strategii

Etap 1: Analityczny

To wstępny etap prac nad strategią. Gromadzimy dane i przeprowadzamy analizę dotychczasowych działań marketingowych.

Efektem tego procesu jest zwięzły dokument, który przedstawia ocenę sytuacji marki, jej grupy docelowej oraz otoczenia konkurencyjnego.

Etap 2: Strategiczny

Ten etap to fundament dla strategii marki. Precyzujemy, jak marka ma być postrzegana na rynku i w świadomości odbiorców.

To moment, gdy wyznaczamy jej kluczowe wyróżniki, określamy wartości oraz kierunek, w jakim powinna się rozwijać w najbliższych latach.

Etap 3: Komunikacyjny

Etap komunikacyjny to moment, w którym przekładamy strategię marki na konkretne działania. Opracowujemy kluczowe kanały komunikacji, formaty treści oraz harmonogram działań.

Celem jest stworzenie gotowej do wdrożenia strategii, która skutecznie dotrze do grupy docelowej.

Moją tajną super mocą jest budowanie relacji

Sprawdź opinie zadowolonych klientów

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona po konsultacji z Tobą. Byłaś super przygotowana, jeśli chodzi o research mojego konta i w bardzo fajny sposób pokazałaś mi jak mogę usprawnić i ulepszyć moje social media. 😍👌 Z pewnością skorzystam z Twoich rad, wskazówek i pomysłów bo były naprawdę trafione 🙂 Mam nadzieję, że to zaowocuje dobrymi wynikami, dzięki Tobie wiem, że jestem na dobrej drodze! 😍🙂

opinia-bez-zdjecia (1)
Justyna Fitkarotka

Dietetyka

Ania podpowiedziała mi mnóstwo pomysłów na posty i content, doradziła, co poprawić w BIO, sprawdziła używane hasztagi i opisy, podpowiedziała, które działania idą mi najlepiej, a które mogę poprawy lub ulepszyć, a przede wszystkim dodała mi ogromnego kopa do działania. Jeśli zaczynasz swój rozwój na instagramie i często przytłaczaja Cię myśli: "to bez sensu", "moja wiedza się nikomu nie przyda", "nie wiem jak się za to zabrać" - odezwij się do Ani.

paulina-lukaszczyk-opinia
Paulina Łukaszczyk

Grafika & Branding

Bardzo polecam współpracę z Anią, która jest nastawiona na potrzeby biznesowe klienta oraz jego specyfikę. Miałam przyjemność pracować z Anią przy tworzeniu grafik. Dużą wartością ze współpracy z Anią jest jej proaktywna postawa. Ania bardzo dobrze doradzić oraz podpowie najlepsze rozwiązanie. Terminowa, rzetelna i profesjonalna.

278264421_103517855672447_4271474343344137483_n
Kasia Piotrowska

Digital marketing

Przede wszystkim, bardzo sprawny kontakt, wszystko jasne, przemiła atmosfera. Ania była bardzo dobrze przygotowana do naszej wideo-konsultacji, podczas której prezentowała mi rezultaty audytu mojego profilu. Jej uwagi były bardzo trafne, dały mi naprawdę dużo do myślenia.

aleksandra_jarzemska
Aleksandra Jarzemska

MLM sales

Kim jestem?

Nazywam się Anna Winiczeńko i jestem strateżką marek oraz social media managerką. 

Moje klientki to osoby, dla których własny biznes to nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy, ale również droga do niezależności, zarabiania na pasji i odzyskania wolnego czasu, aby korzystać z życia.

Chcę przywrócić Ci radość z marketingu i opowiadania o swoich ofertach. Tworzę strategie oparte na wartościach, autentyczności i pasji.

Jestem wizjonerką i empatką, która widzi potencjał tam, gdzie inni widzą wyzwania. Łączę strategiczne myślenie i nastawienie na wyniki z intuicją, pomagając markom wyróżnić się na rynku.

Moim celem jest stworzenie dla Ciebie strategii komunikacji, która nie tylko przyciągnie idealnych klientów, ale także pozwoli Ci działać w zgodzie z własnymi wartościami i misją – bez zbędnego stresu i poczucia presji.

Jak to wygląda w praktyce?
Zobacz, jak będziemy pracować

01. Rozmowa wstępna

Poznajmy się i ustalmy, czy jesteśmy dobrym dopasowaniem do współpracy. Rozmawiamy o Twoich potrzebach, wyzwaniach i celach. Wyjaśniam, jak będzie wyglądał proces warsztatu, odpowiadam na pytania i wspólnie zastanawiamy się, jak mogę Ci pomóc w rozwinięciu Twojej marki. Spotkanie jest bezpłatne i niezobowiązujące - to czas, aby się poznać.

02. Brief

Otrzymasz ode mnie brief, który pomoże zebrać podstawowe informacje o Twojej marce jeszcze przed rozpoczęciem programu. To moment, w którym opowiadasz o swojej misji, wartościach, ofercie, grupie docelowej i dotychczasowych działaniach marketingowych. Dzięki temu wchodzimy na spotkania z konkretną wiedzą, gotowe do działania.

03. 2 spotkania kreatywne

Pierwsze dwa spotkania to czas na pogłębienie etapu analitycznego. Przygotuj coś ciepłego do picia i rozsiądź się wygodnie — będziemy rozmawiać o tym, co buduje Twoją markę i sprawia, że jest Twoja. Podczas tych spotkań wykorzystujemy wywiad pogłębiony oraz workbooka, który prowadzi nas przez kolejne etapy. Ty opowiadasz, ja zbieram wszystkie informacje.

04. Praca strategiczna

Po zakończeniu warsztatów przechodzę do pracy nad strategią marki. Na tym etapie tworzę kompleksowy dokument, który zawiera między innymi:
► Analizę marki, grupy docelowej i konkurencji.
► Misję, wizję, wartości i wyróżniki Twojej marki.
► Obietnicę marki i propozycję wartości dla klienta.

05. Spotkanie kreatywne

Podczas tego spotkania omawiamy pierwsze wyniki pracy nad strategią. To czas na Twoją opinię, pytania i ewentualne uwagi.

Po ustaleniu wspólnego kierunku rozpoczynamy pracę nad komunikacją Twojej marki. Szukamy odpowiedzi na pytania: gdzie i co publikować, gdzie się reklamować i o czym opowiadać?

06. Praca strategiczna

Przechodzimy do praktycznego wdrażania strategii w życie. Tworzę dla Ciebie harmonogram publikacji, listę formatów treści, pomysły na tematy postów oraz pomagam zaprojektować pierwsze komunikaty, które skutecznie przyciągną uwagę Twojej grupy docelowej.

Współpracę kończmy spotkaniem podsumowującym.  Omawiamy wdrożenie strategii i upewniamy się, że masz wszystkie narzędzia, aby samodzielnie kontynuować działania. To także czas na omówienie ewentualnych wyzwań i pytania, które pojawiły się w trakcie pracy.

Dzięki temu procesowi masz nie tylko gotową strategię marki, ale również pewność i klarowność, jak dalej rozwijać swój biznes w sposób zgodny z Twoją misją i wartościami.

Co osiągniesz po Kreatywnym Warsztacie Marki?

Jasność i spójność komunikacji

Zrozumiesz, jak jasno i skutecznie mówić o swojej marce, aby przyciągać idealnych klientów, którzy poczują, że Twoja oferta jest właśnie dla nich.

Pewność i radość z marketingu

Zyskasz pewność siebie w mówieniu o swojej ofercie i odnajdziesz radość w tworzeniu treści, które są spójne z Twoimi wartościami i rezonują z odbiorcami.

Silny fundament marki

Zbudujesz solidne podstawy swojej marki, oparte na jej misji, wartościach i wyróżnikach, które będą kierunkowskazem w Twoich działaniach.

Precyzyjna znajomość grupy docelowej

Dowiesz się, kim są Twoi klienci, czego pragną i jak do nich skutecznie dotrzeć za pomocą autentycznej komunikacji.

Plan marketingowy szyty na miarę

Otrzymasz harmonogram działań i listę skutecznych formatów treści, które sprawią, że Twój marketing stanie się prosty, efektywny i zgodny z Twoją wizją.

Ścieżka klienta, która działa

Zaplanowana ścieżka, która prowadzi odbiorców od pierwszego kontaktu z Twoją marką aż po zakup, budując zaufanie i zaangażowanie na każdym etapie.

Gotowa na kolejny krok?

Zapraszam Cię na bezpłatne 30-minutowe spotkanie, podczas którego będziemy miały okazję sprawdzić, czy nadajemy na wspólnych falach. Pokażę Ci, przykładowe strategie, które stworzyłam dla moich klientek i odpowiem na wszystkie pytania.

Po wypełnieniu formularza kontaktowego zostaniesz przekierowana na stronę z kalendarzem, gdzie wybierzesz dogodny dla siebie termin rozmowy.

Masz pytania?

Masz do mnie pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej? Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę kontaktu.

Możesz też skorzystać z formularza umieszczonego na stronie.